Skip to content

Ingyenes On-line Webinár

Segítünk, hogy segíthess!

Az egyesületek és alapítványok vezetése, a pénzügyek helyes kezelése nagy kihívással jár.

Sokszor érzed úgy,hogy elveszel a jogszabályok között?
Az interneten sok hasznos információt találsz, de nem tudod, hogy naprakész, biztos tudást kapsz-e a közzétett cikkekből?

Ingyenes On-line Webinár – Segítünk, hogy segíthess!

Tele vagy ötletekkel, tervekkel, szeretnél valami hasznosat, jót cselekedni,
de az ötleteid megvalósításához segítség kell?

Jó lenne, ha egy hozzáértő szakember támogatna?

Mindezt önzetlenül, ingyenesen?

Igen! Ingyenesen segítünk neked eligazodni a pénzügyek, könyvelés és pályázatok kusza világában!

Rendszeresen készülünk webinárokkal, ahol nyíltan beszélünk azokról a lehetőségekről és kötelezettségekről, amit egy civil szervezetnek be kell tartania. Felhívjuk a figyelmedet, ha egy új pályázati lehetőségről értesülünk, és segítünk abban, hogy a lehető legjobban fel tudj készülni, hogy te legyél a legesélyesebb aki  megnyerheti a pályázatot!

Vegyél részt a rendszeresen tartott ingyenes webináron.

A következő webinár időpontja: 2025. április 23. 18:00 óra

On-line élő közvetítés

Jelentkezz a webinárra és elküldjük a részleteket!

Ez a webinár neked szól, ha:

  • Egyesületet vagy Alapítványt vezetőjeként te irányitasz;
  • Nonprofit szervezet munkatársaként pályázatokkal foglalkozol;
  • Tudni akarod, hogy milyen feltételeknek kell megfelelni;
  • Kiváncsi vagy, hogy milyen lehetőségekkel és kötelezettséggel jár egy civil szervezet működtetése?
Alapítvány
nonprofit

Miről lesz szó a következő webináriumon?

  • beszélünk a civil szervezetek részére kiírt pályázatokról
  • elmondjuk neked, hogy mire figyelj, ha Alapítványt vagy Egyesületet vezetsz
  • megbeszéljük, hogy milyen részekből áll össze egy teljes beszámoló,
  • megmutatjuk, hogy mi kell ahhoz, hogy a beszámoló közzététele problémamentes legyen,
  • megnézzük, hogy mi a teendőd a bejegyzést követően, hogy a jogszabályoknak megfelelj.
  • A webinár végén válaszolunk a kérdéseidre!

Ki fogja tartani a webinárt?

Rákné Nyíri Andrea, mérlegképes könyvelő, TB és bérügyi szakelőadó, pénzügyi tanácsadó, az OPEN Könyvelőiroda tulajdonosa.
Mérlegképes könyvelőként 30 éves szakmai tapasztalattal, az utóbbi 10 évben az Open Könyvelőiroda tulajdonosaként a civil szervezetek könyvelésére szakosodva vezetem az irodámat!

Ügyfeleim hálásak, hogy a könyvelésen túl segítem őket a helyes adminisztráció kialakításában és vezetésében is.
A jogszabályok és a határidők betartása kulcsfontosságú, mert ezzel sok pénzt tudok spórolni a civil szervezeteknek.

Szívügyem a civil szervezetek segítése, ezért ötleteimmel gyakran támogatom a szervezet vezetőit, hogy hogyan tudnak bevételhez jutni könnyen és legálisan, hogy céljaikat megvalósítsák.

A legnagyobb öröm számomra, ha egyszerűbbé tehetem azok életét, akik társadalmi szerepvállalással másokon segítenek és nap, mint nap látom sikereiket!

 

nonprofit_könyvelés
Szabó Balázsné_pályázatíró

Szabó Balázsné, a Studium Group cégcsoport marketing divíziójának vezetője, esélyegyenlőségi referense, illetve két akkreditált felnőttképzési szolgáltató egyesületünk szakmai vezetője.

Kézelfogható segítséget nyújtok:

  • pályázati előkészítési folyamatban
  • fenntartási időszakban a gazdaságos felhasználásban
  • pályázat lezárása, a pályázati elszámolás elkészítésében és benyújtása.

Cégcsoportunk fő profilja a pályázatírás és projektmenedzsment. Elkötelezettek vagyunk a civil szervezetek és egyesületek támogatása iránt. Előadásomban a sikeres egyesületi pályázatírás kulisszatitkaiba engedek bepillantást, gyakorlati tapasztalatokkal és hasznos tanácsokkal segítve a résztvevőket.

Sok visszatérő ügyfelünk van. Elmondásuk szerint azért szeretnek velünk dolgozni, mert pontosan, precízen dolgozunk, a kérdéseikre mindig kapnak tőlünk választ és a határidőkre különösen odafigyelünk.

Vegyél részt az igyenes on-line webináron,
hogy az első lépések zökkenőmentesek legyenek!

Regisztráld magad a webinárra!