Szolgáltatásaink

Miben vagyunk jók


Teljeskörű könyvelés

A Megbízónk által rendelkezésre bocsátott bizonylatok alapján a mindenkor hatályos előírásoknak megfelelő könyvelési feladatok elvégzése, analitikus nyilvántartások vezetése. Pályázatok, támogatások munkaszámos könyvelése, a könyvelés alapján elkészített bevallások, KOZ bevallás a felhasznált SZJA 1%-ról, KSH jelentések elkészítése és beküldése, ügyfeleink rendszeres tájékoztatása, pénzügyi kimutatások készítése.

Tovább...

Távkönyvelés

Távkönyvelés keretében vállaljuk az ország bármely pontján lévő civil szervezet könyvelését. Szolgáltatásainkat teljes körűen igénybe vehető függetlenül attól, hogy szervezet, vagy képviselője milyen távolságban van irodánktól.
Távkönyvelés esetén a kapcsolattartás email. telefon, (futár)posta vagy igény esetén személyes találkozás útján is.  A jövő a digitális könyvelő irodáé, ezért mi is törekszünk a korszerű informatikai megoldásokra.

Tovább...

Munkaügyi ügyintézés, bérszámfejtés

Alapítványok, egyesületek és egyéb civil szervezetek által a különböző jogviszonyban foglalkoztatottak be- és kijelentése, adatainak nyilvántartása, jövedelem számfejtése, költségtérítések elszámolása, adók, járulékok levonása, bevallások elkészítése, és beküldése, ügyfeleink rendszeres tájékoztatása.

Tovább...

Tanácsadás

Szakmai tanácsadásunkkal a civil szervezeteket érintő jogszabályok, a bírósági nyilvántartások, és az adózás minden területén megfelelő tájékozódást biztosítunk. Kiemelt figyelmet biztosítunk a közhasznú alapítványok, egyesületek jogszabályi megfelelésének.

Tovább...

Hivatali ügyintézés

Ügyfeleink részére meghatalmazás alapján képviselet biztosítása a különböző hatóságok, hivatalok előtt személyesen, illetve kapcsolattartás elektronikusan. Szükség esetén állásfoglalás kérése, e-papír kérelmek beadása és ügyintézése, hivatalos iratok beszerzése.

Tovább...

Pénzügyi szolgáltatás

Vállaljuk alapítványok, egyesületek operatív teendőinek, a kimenő és bejövő számlák nyilvántartásba vételét, házipénztár vezetését, banki utalások nyomon követését és pénzügyi rendezések előkészítését. Ezzel a könyveléshez szorosan kapcsolódó kiegészítő szolgáltatásunkkal biztosítjuk a számlák esedékességeinek betartását, hogy a civil szervezetnek több ideje maradjon céljai megvalósítására.

Tovább...

Szabályzatok készítése

Vállaljuk az adott civil szervezet - alapítvány, egyesület - jogszabályban előírt vagy a működés átláthatóságát segítő szabályzatainak elkészítését:

  • számviteli politika
    • Értékelési szabályzat
    • Számlarend és számlatükör
    • Leltárkészítési és leltározási, valamint selejtezési szabályzat
    • Pénzkezelési szabályzat
  • munkaügyi szabályzatok elkészítése
  • civil szervezet befektetési szabályzata
  • adatvédelmi szabályzat
  • iratkezelési szabályzat

Tovább...

Civil szervezet alapítása

A civil szervezet - alapítvány, egyesület- létrehozásának teljes körű ügyintézése:
Létesítő dokumentumok (alapító okirat, alapszabály, tisztség elfogadó nyilatkozatok, székhelyhasználati engedély, idegen nyelvű elnevezés szakfordítása) elkészítése a mindenkori jogszabályoknak megfelelően. A civil szervezetek bejegyzése iránti kérelem jogi képviselő nélkül beadható, melyben gyakorlott munkatársaink segítenek.

Tovább...

Végelszámolás, megszüntetés

Civil szervezetek esetén is sokszor – sajnos egyre többször – szembetaláljuk magunkat olyan helyzetekkel, amikor a működés már nem fenntartható. Az alapítványok, egyesületek megszűntetése hosszú és bonyolult feladat, ezért célszerű gyakorlott szakemberre bíznia. Könyvelő irodánk vállalja alapítványok, egyesületek végelszámolásával kapcsolatos dokumentumok, kimutatások, számviteli beszámolók, záró bevallások elkészítését és beadását.

Tovább...

Pályázat figyelés

Pályázatfigyelő szolgáltatásunk keretében vállaljuk a megbízó civil szervezet részére, céljaival és működésével kapcsolatos pályázatok figyelését, valamint személyre szabott, érthető tájékoztatók készítését és rendszeres megküldését. Igény esetén vállaljuk a pályázatok pénzügyi, könyvelési adatainak kitöltését, valamint az alapdokumentumok összekészítését.

Tovább...

Teljeskörű könyvelés


A teljes körű könyvelés elengedhetetlen része a civil szervezet működtetésének, hiszen ez biztosítja a gazdálkodás átláthatóságát, a pénz hatékony elosztását, sőt a pályázati támogatások elszámolhatóságát is.

A számviteli szolgáltatás, könyvelés keretében mérlegképes könyvelő munkatársaink elvégzik az adott szervezet számláinak, és egyéb könyvelési bizonylatainak feldolgozását. A feldolgozást követően tájékoztatást adunk a főbb adatokról, kintlévőségekről, pénzügyi helyzetről, aktuális adóbevallások állapotáról.

A dokumentumok kezelése, a könyvelési, és adózási feladatok sok civil szervezet - alapítvány, egyesület - számára átláthatatlan, ezért rendszeresen gyakorlati tanácsokkal hírlevél formájában is segítünk. Szolgáltatásunk fontos része, hogy a számviteli szolgáltatás területében felmerülő jogszabályi változásokról ügyfeleinket tájékoztassuk.

Könyvviteli szolgáltatás

  • könyvelés kettős könyvvitel rendszerben
  • évközi és év végi bevallások, adatszolgáltatások elkészítése
  • adóhatóságokkal történő egyeztetés, levelezés
  • képviselet az adóhatóságok előtt
  • elektronikus ügyintézés
  • könyvviteli, adózási tanácsadás
  • számviteli szabályzatok elkészítése
  • kapcsolattartás a könyvvizsgálóval

Távkönyvelés


A távkönyvelés, mint megoldás egyre elterjedtebb, és népszerűbb azon ügyfeleink körében, akik nem tudnak rendszeresen ellátogatni irodánkba. Nem tudod elhozni személyesen a könyvelési anyagot irodánkba? Mi erre is találtunk megoldás!

Küldd el számláidat, bankkivonataidat, és minden egyéb könyvelési anyagot szkennelve vagy futárpostával, és mi naprakészen feldolgozzuk. Elkészítjük a bevallásokat havi, negyedéves vagy éves szinten ugyanúgy, mintha személyesen hoznád be a könyvelési anyagot hozzánk. Mi minden kimutatást elküldünk számodra elektronikusan, és 24 órán belül választ adunk kérdéseidre.

Az internetnek és a technológiai fejlődésnek  köszönhetően a földrajzi távolságok  már nem okoznak gondot. A jövő a digitális irodáé, ahol a könyvelő és ügyfele találkozik.
A távkönyvelés legegyszerűbb formája:

  • a szervezet valamelyik dolgozója összegyűjti a bizonylatokat, ellátja őket iktatószámmal,
  • szkennelve feltölti őket a dokumentumtárba
  • könyvelő munkatársunk látja, hogy új számlák érkeztek az adott szervezet fiókjába
  • a dokumentumokat letölti és a megbeszélt határidővel lekönyveli azokat
  • könyvelés után feltölti a szervezet fiókjába az előre egyeztetett kimutatásokat, bevallásokat
  • pályázati elszámolásokhoz a kontírozott, lekönyvelt bizonylatokat munkaszám szerint a fiókon belül külön könyvtárba töltjük vissza
  • a könyvelés naprakész, bármikor elérhető.

A távkönyvelés előnye, hogy nem kell határidőre elvinni a papírhalmot a könyvelőirodába, hanem ezt az időt hatékonyabban, a szervezet érdekében fel tudod használni. Az eredeti könyvelési bizonylatok a szervezetnél maradnak, így azok bármikor elővehetőek, ha egy pályázati elszámoláshoz szükségesek. A kontírozott, lekönyvelt, azonosító számmal ellátott bizonylatokat szkennelve visszatöltjük a szervezet fiókjába, így onnan bármikor letölthetőek a pályázati mellékletbe.

Elegendő akkor találkoznunk, amikor valamit személyesen akarunk megbeszélni, és ezt nem kell időzíteni a bevallásokhoz. Ezért meglátásunk szerint a távkönyvelést érdemes mindenkinek választania, függetlenül a távolságtól.

Munkaügyi ügyintézés, bérszámfejtés


Munkaügyi feladatok, dokumentáció kezelése, bérszámfejtés és munkajogi tanácsadás

A bérszámfejtés magával hozza a munkaügyi dokumentumok elkészítésének, ellenőrzésének feladatait, a munkajogi tanácsadást ügyfeleink számára, a teljes munkaügyi adminisztráció vezetését, vagy ennek kontrollálását, hogy minden rendben legyen.

Bízd ránk dolgozóid bérszámfejtését, és mi modern szoftvereinknek köszönhetően szinte automatikusan, az emberi hibaszázalékot kizárva elkészítjük.

Kíváncsi vagy, hogy hogyan tudsz költséghatékonyan munkavállalót foglalkoztatni, esetleg önkénteseket ingyen?

Proaktívan tanácsot adunk a lehető legkedvezőbb foglalkoztatási formák, motivációs rendszerek kidolgozásában, külső szakértőkkel, és a munkavállalói járulék-és adóterhek legális minimalizálásában Alkalmazottak, önkéntesek, megbízási jogviszonyban dolgozók, megváltozott munkaképességű munkavállalók, tiszteletdíjas kuratóriumi elnökök, atipikus foglalkoztatási formák bérelszámolásában szereztünk nagy gyakorlatot.

Önkéntesek regisztrációjában, szerződések előkészítésében, költségtérítések elszámolásában segítünk, gyorsan és hatékonyan. Az alábbi területeken számíthatsz ránk:

  • bérszámfejtés és munkaügyi feladatok ellátása- munkabér, közalkalmazotti bér, kül- és belföldi kiküldetés, tiszteletdíj, megbízási díj, bérleti díj, szerzői jogvédelem alá tartozó felhasználói díj, adóköteles és adómentes természetbeni juttatás
  • szerződésminták, egyéb munkaügyi dokumentumok (tájékoztató, munkaköri leírás) készítése
  • foglalkoztatottak bejelentése és kijelentése NAV felé
  • havi adó és járulék bevallás elkészítése és beküldése a NAV-nak
  • táppénz és anyasági pénzbeli ellátások számfejtéséhez adatszolgáltatás a MÁK felé
  • adóhatóság, nyugdíjpénztár, TB felé történő levelezés, egyeztetés
  • járulékbefizetések nyomon követése a NAV folyószámlán, elmaradás esetén email küldése megbízónk részére
  • KSH részére munkaügyi jelentések készítése

Tanácsadás


A civil szervezetek adózása néhány estben eltér, kedvezőbb a cégek adózásától. Mi ezeket az eltérő rendelkezéseket folyamatosan figyeljük, keressük az adójogszabályok változását, a különböző lehetőségeket, ahol pénzt takaríthatunk meg ügyfeleink részére.

Természetesen élve a jogszabályok adta lehetőségek minél szélesebb körű kihasználásával, ügyfeleink hosszú távú nyugalmát mindig szem előtt tartva fogunk bármilyen adózással kapcsolatos tanácsot adni.

Bízd meg cégünket civil szervezeted teljes körű könyvviteli és munkaügyi feladatainak ellátásával, és mi adótanácsadói, adóoptimalizálási tevékenységünkért nem számítunk fel külön díjat: A könyvelési szolgáltatáshoz kapcsolódóan minden esetben tájékoztatunk az aktuális jogszabályok betartására, az adózást érintő változásokra, adóoptimalizálás lehetőségére.

Sőt kérdéseiddel is bármikor megkereshetsz az általunk könyvelt szervezeteddel kapcsolatban, mi mindig készséggel állunk rendelkezésedre.

Ügyfeleinket gyakorlati tanácsokkal is segítsük az alábbi területeken:

  • számviteli tanácsadás
  • pályázati tanácsadás
  • adótanácsadás
  • tájékoztatás a szervezetek és magánszemélyek részére.
  • adóhatóság előtti képviselet.
  • tevékenységek elektronikus úton történő bejelentése.
  • szervezeti változások elektronikus bejelentése
  • elektronikus ügyek intézése (NAV, Bíróság, MÁK, KSH)
  • e-papír ügyintézés
  • ügyfélkapus regisztráció
  • cégkapus regisztráció

Hivatali ügyintézés


A civil szervezetek működésük során többször szemben találják magukat megoldandó hivatali ügyekkel. Ilyen kor jó tudni, hol és hogyan kell az adott ügyben intézkedni, amely a mai felgyorsult, és állandóan változó világunkban nem is olyan egyszerű.

Irodánk munkatársai a mindennapi munkájuk során kellő rutint szereztek a civil szervezeteket érintő hivatali ügyek elektronikus és papír alapú intézkedések minden területén.

Ügyfeleinket gyakorlati tanácsokkal is segítsük az alábbi területeken:

  • adóhatóság előtti képviselet.
  • tevékenységek elektronikus úton történő bejelentése.
  • szervezeti változások elektronikus bejelentése
  • elektronikus ügyek intézése (NAV, Bíróság, MÁK, KSH)
  • e-papír ügyintézés
  • ügyfélkapus regisztráció
  • cégkapus regisztráció

Pénzügyi szolgáltatás


A pénzügyi szolgáltatás magában foglalja ügyfeleink részére, az adott civil szervezet banki tranzakcióinak bizonylatolását, házipénztár vezetését, likviditásának nyomon követését, naprakész információk biztosítását.

A pénzügyi feladatok sok adminisztrációval járnak, melyeket jogszabályi előírásoknak megfelelően kell vezetni, ügyelve a naprakész bizonylatolásra az átláthatóságra, elszámolhatóságra.

Pénzügyi szolgáltatások keretében az alábbi feladatokat végezzük:

  • készpénzforgalommal kapcsolatos bevételi és kiadási pénztárbizonylatok kiállítása
  • havi pénztárjelentések készítése
  • vevő számlák kiállítása
  • teljes körű ÁFA ügyintézés, nyilvántartások vezetése, bevallások készítése, önellenőrzések összeállítása
  • szállítói kötelezettségek teljesítése- elektronikus illetve papíralapú utalások előkészítése
  • belföldi- és külföldi kiküldetések elszámolása

Szabályzatok készítése


A számviteli szabályzatok elkészítése minden gazdálkodó szervezet részére fontos, és a jogszabályban meghatározott előírásoknak megfelelően kötelező. Külön megbízás alapján irodánk szolgáltatás biztosítja ügyfeleink részére, az adott civil szervezet - alapítvány, egyesület - jogszabályban előírt, a működés átláthatóságát segítő szabályzatainak elkészítését és évenkénti frissítését

Szolgáltatásunk fontos része, hogy a szabályzat készítés területén felmerülő jogszabályi változásokról ügyfeleinket tájékoztassuk. Tájékoztatásunk kiemelt figyelmet fordít a civil szervezet (alapítvány, egyesület) a pályáztató intézmény, a pályázó szervezet, a magán adományozó működését érintő kérdésekre.

Az alábbi szabályzat elkészítését vállaljuk:

  • számviteli politika
    • Értékelési szabályzat
    • Számlarend és számlatükör
    • Eszközök és források leltárkészítési és leltározási, valamint selejtezési szabályzata
    • Pénzkezelési szabályzat
  • munkaügyi szabályzatok
  • befektetési szabályzat
  • szervezeti és működési szabályzat (SzMSz)
    • ügyrend
  • adatvédelmi szabályzat (GDPR)
  • iratkezelési szabályzat
  • pályáztatási szabályzat

Civil szervezet alapítása


A civil szervezet alapítása során sok lényeges, és különböző jogszabályokban meghatározott előírásnak kell megfelelni. A létesítő okirat, és egyéb szükséges dokumentáció elkészítését és beadását vállaljuk rövid határidővel. Az alakuló civil szervezet - alapítvány, egyesület – bírósági bejegyzése akár 30 nap alatt megvalósulhat.

Az alapításkor a civil szervezetet érintő jogszabályi előírások mellett külön figyelmet fordítunk ügyfeleink egyedi igényeire, és a civil szervezet – alapítvány, egyesület – jövőbeni, lényeges gazdálkodási, adózási előnyeinek kihasználhatóságára.

Szolgáltatások

  • Az alapítók tájékoztatása a jogszabályi előírásokról, hivatali ügyintézés menetéről
  • Az alapítók tájékoztatása a létrehozandó civil szervezet adózásával, és hivatali bejelentések ügyintézésével kapcsolatban
  • civil szervezet: alapítvány, egyesület létrehozásának teljes körű ügyintézése
  • létesítő dokumentumok (alapító okirat, alapszabály, tisztség elfogadó nyilatkozatok, névhasználattal kapcsolatos engedélyek, stb.) előkészítése és elektronikus beadása a területileg illetékes bíróság felé
  • A beadott dokumentumok nyomon követése, végzés továbbítása.

Végelszámolás, megszüntetés


A civil szervezet végelszámolása során sok lényeges, és különböző jogszabályokban meghatározott előírásnak kell megfelelni. Vállaljuk a végelszámolás során szükséges dokumentáció, a számviteli záró beszámolók és a záró adóbevallások elkészítését és beadását a hatóságok felé.

A végelszámolás sokrétű, hosszú folyamat, ami akár több hónapig is eltarthat, attól függően, hogy a végelszámolás során milyen problémákkal találjuk szembe magunkat. A végelszámolóval való hatékony együttműködés minden esetben felgyorsítja a végelszámolás folyamatát.

A végelszámolás során a civil szervezetet érintő jogszabályi előírások mellett külön figyelmet fordítunk ügyfeleink egyedi igényeire, a gyors és hatékony ügyintézésre.

Szolgáltatások

  • Ügyfeleink tájékoztatása a jogszabályi előírásokról, hivatali ügyintézés menetéről, a végelszámolás folyamatáról.
  • A végelszámolás indításához szükséges dokumentáció elkészítése
  • A civil szervezet, - alapítvány, egyesület – végelszámolásának teljes körű ügyintézése
  • A végelszámolás során a jogszabályi előírások szerint a záró bevallások és záró beszámolók elkészítése és elektronikus beadása
  • A beadott dokumentumok nyomon követése, végzés továbbítása.

Pályázat figyelés


Hétről-hétre értesülhet email-ben a civil szervezete számára kiírt aktuális támogatásokról, pályázatokról. Csak az olyan pályázatokról tájékoztatjuk, melyeken valós nyerési esélyekkel indul, működésében és céljai elérésében releváns. Így a pályázatfigyelés az Ön számára áttekinthető és egyszerű lesz.

Átnézzük, átválogassuk a sokszor több száz oldalas pályázati dokumentációkat, így csak olyan pályázatokról küldünk értesítést, melyek valóban megfelelőek civil szervezete számára. Azokról viszont azonnal.

Szolgáltatásunk:

  • Igényfelmérés, valamint a civil szervezet pályázati lehetőségeinek felmérése,
  • Elektronikus értesítés küldése hetente az aktuális, pályázatokról, melyen civil szervezete jó eséllyel pályázhat
  • Pályázati pénzügyi dokumentáció elkészítésének támogatása